Śmieci
Biuro Obsługi Klienta, do którego można zgłaszać interwencje:
Trzebinia, ul. Generała Sikorskiego 71
czynne od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 15:00
532 694 870
bok.tlc@miki.krakow.pl
Reklamacje na ewentualne nieuwzględnienie interwencji można składać w naszym Biurze Obsługi w formie pisemnej (papierowej lub elektronicznej) w terminie do 5 dni roboczych od zgłoszonej interwencji u operatora i nie później niż 21 dni od wystąpienia zdarzenia.
Biuro Obsługi ZMGK – Chrzanów, ul. Sokoła 30
czynne: w poniedziałek w godz. 8:00 - 17:00 oraz od wtorku do piątku w godz. 8:00 - 14:00
533 348 681 lub 533 348 682
chrzanow@zmgk.chrzanow.pl; libiaz@zmgk.chrzanow.pl; trzebinia@zmgk.chrzanow.pl
ePUAP: /zmgk/SkrytkaESP