Do góry

Śmieci

 
Biuro Obsługi Klienta, do którego można zgłaszać interwencje:
📍 Trzebinia, ul. Generała Sikorskiego 71
⏰ czynne od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 15:00
☎ 532 694 870
📧 bok.tlc@miki.krakow.pl
ℹ Reklamacje na ewentualne nieuwzględnienie interwencji można składać w naszym Biurze Obsługi w formie pisemnej (papierowej lub elektronicznej) w terminie do 5 dni roboczych od zgłoszonej interwencji u operatora i nie później niż 21 dni od wystąpienia zdarzenia.
📍 Biuro Obsługi ZMGK – Chrzanów, ul. Sokoła 30
⏰ czynne: w poniedziałek w godz. 8:00 - 17:00 oraz od wtorku do piątku w godz. 8:00 - 14:00
☎ 533 348 681 lub 533 348 682
📧 chrzanow@zmgk.chrzanow.pl; libiaz@zmgk.chrzanow.pl; trzebinia@zmgk.chrzanow.pl
🖥 ePUAP: /zmgk/SkrytkaESP

 

Script logo